Regulamin

Regulamin

 

  1. Wszystkie apartamenty wynajmowane są na doby przez BestHair Patryk Wiaderek z siedzibą ul. Dębowa 3, 99-200 Poddębice, REGON: 101627838, NIP: 8281383705, operatora serwisu pod adresem www.beskidytotu.pl . Doba w apartamentach zaczyna się o godz. 15:00 pierwszego dnia pobytu, a kończy o godz. 10:00 w dniu wyjazdu. Wyjazd po godzinie 10:00 jest równoznaczny z przedłużeniem pobytu o kolejną dobę.
  2. Odbiór kluczy we wszystkich apartamentach odbywa się na miejscu pod adresem zarezerwowanego lokalu.
  3. Najpóźniej na 7 dni do przyjazdu należy uregulować cały pobyt – nieopłacony pobyt po tym terminie może zostać automatycznie anulowany.
  4. W dniu przyjazdu zostanie wysłany Państwu sms-em na numer z rezerwacji kod do sejfu, w którym znajdują się klucze. 
  5. Klucze należy oddać zarządcy apartamentu w dniu wyjazdu w apartamencie lub zamknąć w sejfie na klucze.
  6. Rezerwacji dokonuje się za pomocą formularza rezerwacyjnego umieszczonego na stronie www.beskidytotu.pl. Wysokość zadatku zależna jest od terminu przyjazdu oraz wybranej oferty i przedstawiona jest podczas składania rezerwacji. Zadatek, zależnie od wybranej podczas rezerwacji formy płatności, może być wpłacony przy użyciu karty kredytowej/debetowej, przelewu on-line lub na podane w e-mailu konto bankowe. 
  7. Brak dokonania wpłaty zadatku w terminie 72h od momentu złożenia rezerwacji może skutkować anulowaniem rezerwacji.
  8. Zadatek nie podlega zwrotowi.
  9. Do 30 dni przed przyjazdem gość może anulować rezerwację bezpłatnie.
  10. Do kosztu pobytu w apartamentach doliczana jest jednorazowa opłata serwisowa za przygotowanie apartamentu, której wysokość jest wyświetlana przy dokonywaniu rezerwacji i automatycznie dodawana do kwoty rezerwacji.
  11. E-mail potwierdzający rezerwację otrzymany bezpośrednio z programu rezerwacyjnego obsługiwanego przez hotres.pl przedstawia koszty pobytu, łącznie z kwotą podatku VAT i opłatą serwisową apartamentu. Podane ceny są cenami brutto. W usługach noclegowych obowiązuje 8% podatku VAT.
  12. Parking/garaż we wszystkich lokalizacjach jest bezpłatny.
  13. We wszystkich apartamentach obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu i innych używek oraz przebywania ze zwierzętami. W przypadku złamania zakazu goście zobowiązują się do pokrycia kosztów ozonowania i czyszczenia apartamentu w wysokości 2000 zł.
  14. Apartament może być wynajęty dla maksymalnej liczby osób przedstawionej w prezentacji apartamentu na stronie internetowej.
  15. Liczba osób przebywających w apartamencie nie może przekraczać deklarowanej przy dokonywaniu rezerwacji. Goście są proszeni o zgłoszenie zarządcy w dniu przyjazdu ewentualnych zmian w deklarowanej liczbie osób. W przypadku niepoinformowania Beskidy To Tu o zmianie liczby osób apartamenty mogą nie zostać należycie przygotowane do przyjęcia gości.
  16. Zastrzeżenia związane z poziomem czystości Lokalu należy zgłaszać natychmiast po wejściu do apartamentu.
  17. Na Gościach spoczywa obowiązek dbania o powierzony Lokal i utrzymywania Lokalu w stanie niepogorszonym. Wszystkie zniszczenia, zabrudzenia i uszkodzenia, wynikłe z niewłaściwego użytkowania będą obciążały Gościa.
  18. Gość zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania Beskidy To Tu o ewentualnych szkodach i brakach zastanych w Lokalu oraz do zgłoszenia szkód wyrządzonych przez siebie lub osoby trzecie w czasie okresu wynajmu Lokalu. Gość zobowiązany jest do usunięcia lub naprawienia wszelkich szkód związanych z użytkowaniem Lokalu.
  19. Gość ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody, jakie wyrządzi lub wyrządzą osoby korzystające podczas okresu obowiązywania umowy w obiekcie, w którym znajduje się Lokal. Gość jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania Beskidy To Tu o wszelkich zdarzeniach, które mogą narazić go lub jakąkolwiek inną osobę na szkodę oraz o jakichkolwiek szkodach wyrządzonych w budynku, w którym znajduje się Lokal.
  20. Beskidy To Tu zastrzega sobie prawo do obciążenia karty kredytowe/debetowej podanej przez Gościa podczas składania rezerwacji. W przypadku braku danych karty Gość jest zobowiązany zapłacić fakturę wystawioną przez Beskidy To Tu za pokrycie szkód. Wysokość szkody jest określona na podstawie wyceny lub faktur przedstawionej Gościowi.
  21. Po wyjeździe Gościa z Lokalu Beskidy To Tu ma 48 h na zgłoszenie Gościowi ewentualnie powstałych po nim szkód. Zgłoszenie to może mieć formę SMS, telefoniczną lub mailową.
  22. Klucze do apartamentu prosimy przechowywać z należyta starannością, w przypadku ich utraty, Gość zostanie obciążony kosztami wymiany wkładki zamka.
  23. Sprzęt sportowy typu: narty, sanki, rowery należy przechowywać w wyznaczonym w tym celu miejscu (pomieszczenie gospodarcze przynależne do danej klatki budynku/garaż).
  24. Dla podniesienia komfortu i bezpieczeństwa wypoczywających gości, prosimy o zachowanie ciszy nocnej, która obowiązuje od godz. 22:00 do godz. 6:00 rano.
  25. Zarządca może odmówić wydania kluczy do lokalu, jeśli Gość nie posiada dokumentu potwierdzającego jego tożsamość, znajduje się pod wypływem alkoholu lub środków odurzających, zachowuje się agresywnie.
  26. Beskidy To Tu nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie, zaginięcie rzeczy pozostawionych w lokalu, które stanowią własność Gości.
  27. Beskidy To Tu zastrzega sobie prawo do pobrania zwrotnej kaucji w kwocie od 200 do 1000 PLN w zależności od standardu wykończenia i wyposażenia, w celu pokrycia potencjalnych szkód, powstałych z winy klienta.
  28. Gość zobowiązany jest do dbania o zachowanie zasad dobrego sąsiedztwa i utrzymywania obiektu w stanie zastanym.
  29. Termin pobytu w danym obiekcie można przedłużyć w przypadku gdy apartament jest wolny. W przypadku przedłużenia pobytu, Gość zobowiązany jest zgłosić fakt ten operatorowi Beskidy To Tu pod numerem telefonu 501 404 409.
  30. Korzystając z naszych usług/dokonując rezerwacji na stronie www.beskidytotu.pl lub telefonicznie Goście akceptują niniejszy regulamin.
  31. Gość ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybienia, formą pisemną na adres poczty elektronicznej kontakt@beskidytotu.pl. Reklamacja zostanie rozpatrzona w przeciągu 14 dni od dnia jej otrzymania. Odpowiedź zostanie wysłana w formie pisemnej na adres poczty elektronicznej, z której wpłynęła.
  32. Spory między Gościem a Beskidy To Tu rozpatrywane będą przez sąd właściwy dla siedziby operatora działającego pod nazwą Beskidy To Tu.

 

OFERTA STANDARDOWA – typ rezerwacji, która może być bezpłatnie anulowana najpóźniej do 30 dni przed ustalonym terminem przyjazdu. Wymaga przedpłaty w wysokości minimum 30%.

 

OFERTA BEZZWROTNA – typ rezerwacji, która wymaga przedpłaty 100%, ale koszt usługi noclegowej jest zrabatowany o 10% w stosunku do oferty standardowej. Oferta jest aktywna tylko w wybranych terminach. Rezerwacja bezzwrotna nie podlega anulacji.

 

REZERWACJA WSTĘPNA – zapytanie ze strony GOŚCIA o możliwość zarezerwowania usługi najmu apartamentu (wolne terminy, dostępność określonego typu apartamentu) wykonane osobiście, telefonicznie, lub w formie elektronicznej: przez e-mail, lub przez skrzynkę kontaktową na Facebooku.

 

REZERWACJA POTWIERDZONA-NIEGWARANTOWANA – rezerwacja potwierdzona pisemnie w formie elektronicznej, którą BESKIDY TO TU będą utrzymywały w ciągu 3 dni od daty wysłania potwierdzenia przyjęcia rezerwacji.

 

REZERWACJA POTWIERDZONA-GWARANTOWANA – rezerwacja potwierdzona przedpłatą, oznacza, że zamówione usługi będą gotowe na przyjazd GOŚCIA w wyznaczonym terminie i zakresie. GOŚĆ może rozpocząć pobyt od godz. 15 w pierwszej dobie ustalonego terminu.

 

 

REZERWACJA WSTĘPNA

       Zapytanie lub zgłoszenie zyskuje status rezerwacji wstępnej, jeśli spełnia wymogi:

           zawiera komplet danych osoby rezerwującej (imię, nazwisko, nr telefonu, adres e-mail)

           termin pobytu

           liczbę osób, (dorosłych i dzieci; wiek dzieci)

           rodzaj apartamentu

       Rezerwacja wstępna nie jest w żaden sposób wiążąca dla BESKIDY TO TU, dopóki nie zostanie przez BESKIDY TO TU potwierdzona pisemnie.

 

REZERWACJA POTWIERDZONA – NIEGWARANTOWANA

        Rezerwację można potwierdzić ustnie (telefonicznie lub osobiście), ale zawsze na adres GOŚCIA jest wysyłane pisemne potwierdzenie wraz z wyszczególnieniem wszystkich warunków rezerwacji (termin, liczba osób, cena, rodzaj apartamentu).

       W potwierdzeniu podana jest kalkulacja wynajmu (na podstawie zgłoszenia opisanego w punkcie 1.1) wyrażona w PLN z wyliczonym podatkiem VAT. Kalkulacja zawiera również informację o wysokości wymaganej przedpłaty na poczet usług.

           Potwierdzenie wysłane przez BESKIDY TO TU do GOŚCIA oznacza, że rezerwacja przyjęła status rezerwacji potwierdzonej-niegwarantowanej.

 

REZERWACJA POTWIERDZONA – GWARANTOWANA

       GOŚĆ jest zobowiązany do przekazania przedpłaty dla BESKIDY TO TU najpóźniej w terminie 3 dni od potwierdzenia rezerwacji niegwarantowanej. Wysokość przedpłaty podana jest w potwierdzeniu rezerwacji wysłanym do GOŚCIA i wynosi nie mniej niż 30% dla ofert standardowych i 100% dla ofert bezzwrotnych.

       Po zaksięgowaniu przedpłaty przez BESKIDY TO TU rezerwacja zyskuje status potwierdzonej-gwarantowanej. Termin pobytu, wartość zamówienia oraz świadczenia są wiążące dla obydwu stron, czyli dla BESKIDY TO TU i dla GOŚCIA.

 

 

 

REGULAMIN


1) O NAS
Właścicielem Beskidytotu.pl jest PATRYK WIADEREK prowadzący działalność gospodarczą pod firmą BESTHAIR PATRYK WIADEREK wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadający: adres miejsca wykonywania działalności: ul. Dębowa 3, 99-200 Poddębice; i adres do doręczeń: ul. Olimpijska 1M/2, 43-370 Szczyrk, NIP 8281383705, REGON 101627838, adres poczty elektronicznej: kontakt@beskidytotu.pl, numer telefonu kontaktowego: 501404409 (dalej jako: „Usługodawca”).


2) DEFINICJE
1. Definicje użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:
a. FORMULARZ KONTAKTOWY – Usługa Elektroniczna, formularz dostępny w Serwisie Internetowym umożliwiający przesłanie do Usługodawcy zapytania np. na temat apartamentu.
b. FORMULARZ REZERWACJI – interaktywny formularz dostępny w Serwisie Internetowym, dostarczany przez Hotres.pl, umożliwiający zawarcie Umowy.
c. HOTRES.PL – strona internetowa prowadzona pod adresem internetowym https://hotres.pl/. Hotres.pl odpowiedzialne jest za udostępnienie systemu składania Rezerwacji oraz utrzymywanie Kont Klientów.
d. KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
e. KONTO, PANEL KLIENTA – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Hotres.pl, w którym gromadzone są dane podane przez Usługobiorcę oraz informacje o zawartych Umowach, a także dokonanych Rezerwacjach.
f. NEWSLETTER – elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie od Usługodawcy treści kolejnych edycji newslettera zawierającego informacje o nowościach i promocjach w Serwisie Internetowym.
g. PRAWO AUTORSKIE – ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. (Dz. U. Nr 24, poz. 83 ze zm.)
h. REGULAMIN – niniejszy regulamin Serwisu Internetowego.
i. SERWIS INTERNETOWY, SERWIS, BESKIDYTOTU.PL – serwis internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem internetowym https://beskidytotu.pl.
j. UMOWA – zawierana za pośrednictwem Formularza Rezerwacji umowa o świadczenie przez Usługodawcę na rzecz Klienta usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, to
jest udostępnienia wybranego przez Klienta apartamentu na uzgodniony okres czasu, określony w dniach, objęty rezerwacją.
k. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Serwisu Internetowego zgodnie z Regulaminem.
l. USŁUGOBIORCA, KLIENT – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – zawierająca lub zamierzająca zawrzeć Umowę z Usługodawcą oraz korzystająca albo zamierzająca korzystać z Usług Elektronicznych dostępnych w Beskidytotu.pl.
m. USŁUGODAWCA – PATRYK WIADEREK prowadzący działalność gospodarczą pod firmą BESTHAIR PATRYK WIADEREK wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadający: adres miejsca wykonywania działalności: ul. Dębowa 3, 99-200 Poddębice; i adres do doręczeń: ul. Olimpijska 1M/2, 43-370 Szczyrk, NIP 8281383705, REGON 101627838, adres poczty elektronicznej: kontakt@beskidytotu.pl, numer telefonu kontaktowego: 501404409.
n. USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA, USTAWA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).
 

3) OGÓLNE WARUNKI KORZYSTANIA Z SERWISU
1. Usługobiorca obowiązany jest do korzystania z Serwisu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich. Usługobiorca obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
2. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca: (1) komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; (2) dostęp do poczty elektronicznej.
3. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Serwisie Internetowym w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Usługodawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, przez okres i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronie Serwisu Internetowego. Polityka prywatności zawiera przede wszystkim zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora w Serwisie Internetowym, w tym podstawy, cele i okres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania w Serwisie Internetowym plików cookies oraz narzędzi analitycznych. Korzystanie z Serwisu Internetowego jest dobrowolne. Podobnie związane z tym podanie danych osobowych przez korzystającego ze Serwisu Internetowego jest dobrowolne, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w polityce prywatności (zawarcie umowy oraz obowiązki ustawowe Usługodawcy).
4. W Serwisie Internetowym znajdują się odnośniki przekierowujące do strony internetowej hotres.pl i wtyczki zintegrowane z hotres.pl. Hotres.pl zapewnia Usługodawcy techniczną obsługę Rezerwacji oraz umożliwia prowadzenie i rejestrację Kont Klientów. Korzystanie z tych usług i funkcjonalności odbywa się na zasadach wskazanych w poniższym Regulaminie, z uwzględnieniem postanowień regulaminów obowiązujących użytkowników systemu hotres.pl. Korzystając z powyższych usług w celu zawarcia Umowy z Usługodawcą, Usługobiorca/Klient obowiązany jest zapoznać się oraz przestrzegać warunków świadczenia usług przedstawionych w regulaminie hotres.pl. Niniejszy Regulamin dotyczy wyłącznie warunków zawarcia Umowy z Usługodawcą i pozostaje bez wpływu na odpowiedzialność hotres.pl za działanie jego usług i funkcjonalności. W przypadku gdyby postanowienia niniejszego Regulaminu kolidowały z warunkami regulaminu hotres.pl, pierwszeństwo stosowania przysługuje odpowiednim postanowieniom regulaminu hotres.pl.
 

4) USŁUGI ELEKTRONICZNE W SERWISIE INTERNETOWYM
1. Korzystać z Serwisu Internetowego na warunkach wskazanych w Regulaminie może każdy Usługobiorca.
2. Usługobiorca może korzystać w Serwisie Internetowym z następujących Usług Elektronicznych:
a. Newsletter;
b. Konto;
c. Formularz Rezerwacji;
d. Formularz Kontaktowy.
3. Szczegółowy opis Usług Elektronicznych i zasad ich działania dostępny jest w Regulaminie oraz na stronie Serwisu Internetowego.
4. Usługodawca obowiązany jest świadczyć Usługi Elektroniczne bez wad.

5) FORMULARZ REZERWACJI I ZAWARCIE UMOWY
1. Składanie Rezerwacji odbywa się w systemie hotres.pl zgodnie z warunkami obowiązującymi w hotres.pl. Żadne postanowienie niniejszego Regulaminu nie ma na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek postanowień regulaminu hotres.pl
2. Skorzystanie z Formularza Rezerwacji wymaga wykonania łącznie dwóch kroków przez Usługobiorcę (1) wypełnienia Formularz Rezerwacji oraz (2) kliknięciu pola „Rezerwuj”. W Formularzu Rezerwacji niezbędne jest podanie przez Usługobiorcę następujących danych Usługobiorcy: imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego, adres (ulica, miasto, kod pocztowy) oraz danych dotyczących planowanej rezerwacji: liczba nocy, wybrany apartament, spodziewana godzina przyjazdu.
3. Poprzez wypełnienie Formularz Rezerwacji oraz kliknięcie przez Klienta przycisku „Rezerwuj apartament” jest zawierana Umowa o korzystanie z apartamentu.
4. Usługa Elektroniczna Formularz Rezerwacji świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą kliknięcia przycisku „Rezerwuj apartament” albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania korzystania z Formularz Rezerwacji przez Usługobiorcę.
5. Po złożeniu rezerwacji Usługodawca niezwłocznie potwierdza jej otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje rezerwację do realizacji. Potwierdzenie otrzymania rezerwacji następuje poprzez przesłanie przez Usługodawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie dokonywania rezerwacji adres poczty elektronicznej Klienta. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa między Klientem a Usługodawcą.
6. Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy następuje poprzez (1) udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie Serwisu Internetowego oraz (2) przesłanie Klientowi wiadomości e-mail, o której mowa w pkt. 5.5. Regulaminu. Treść Umowy jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Serwisu Internetowego Usługodawcy.
7. Sposób płatności: Usługodawca udostępnia płatność przelewem na rachunek bankowy Usługodawcy oraz płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu PayU.pl. Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są za pośrednictwem serwisu PayU.pl. Obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi spółka PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby: ul. Grunwaldzka 186, 60-166 Poznań), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000274399, akta rejestrowe przechowywane przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu; kapitał zakładowy w wysokości 4 944 000,00 zł w całości opłacony; NIP: 7792308495.
8. Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy, nie później jednak niż na 7 dni przed dniem rozpoczęcia pobytu w apartamencie w ramach Umowy.
9. Termin pobytu w apartamencie rozpoczyna się od dnia wskazanego przez Klienta w Formularzu Rezerwacji, nie wcześniejszego jednak niż dzień uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Usługodawcy tytułem opłaty za pobyt należnej Usługodawcy od Klienta zgodnie z Umową.
10. Klient ma możliwość podzielenia płatności na dwie części – w takim wypadku pierwszą część płatności w wysokości 30% wartości powinien dokonać w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy, a drugą w dowolnym terminie, nie później jednak niż na 7 dni przed dniem rozpoczęcia pobytu w apartamencie w ramach Umowy.
 

6) FORMULARZ KONTAKTOWY
1. Formularz Kontaktowy – korzystanie z Formularza Kontaktowego następuje po (1) wypełnieniu Formularza Kontaktowego dostępnego w zakładce „Kontakt”, oraz (2) kliknięciu na stronie Serwisu Internetowego po wypełnieniu Formularza Kontaktowego pola „Wyślij wiadomość” – do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Serwisu Internetowego). W Formularzu Kontaktowym niezbędne jest podanie przez Usługobiorcę treści zapytania kierowanego do Usługodawcy, a także imienia i nazwiska, numeru telefonu oraz adresu poczty elektronicznej, na który powinna zostać udzielona odpowiedź.
2. Usługa Elektroniczna Formularz Kontaktowy świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia zapytania za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania zapytania za jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.
 

7) KORZYSTANIE Z NEWSLETTERA
1. Korzystanie z Newslettera jest możliwe po podaniu w odpowiedniej rubryce widocznej na stronie Serwisu Internetowego adresu e-mail Usługobiorcy, na który mają być przesyłane kolejne edycje Newslettera i kliknięciu pola „Zapisz się”.
2. Newsletter świadczony jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypisania się z Newslettera (rezygnacji z Newslettera), poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@beskidytotu.pl.


8) KORZYSTANIE Z KONTA KLIENTA
1. Konto Klienta utworzone jest poza Serwisem Internetowym w systemie hotres.pl zgodnie z warunkami obowiązującymi w hotres.pl. Żadne postanowienie niniejszego Regulaminu nie ma na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek postanowień regulaminu hotres.pl.
2. Konto wymagane jest dla składania Rezerwacji przez Klientów.
3. Korzystanie z Konta możliwe jest nieodpłatnie przez czas nieokreślony.
4. Klient obowiązany jest do bieżącej aktualizacji swoich danych podanych w ramach Konta w razie ich zmiany.
5. Klient obowiązany jest utrzymać dane dostępowe do Konta w tajemnicy przed osobami trzecimi. Klientowi zabrania się udzielania dostępu do Konta innym osobom, w tym poprzez najem lub użyczenie.
6. Usługodawca zastrzega sobie prawo zawieszenia, a w ostateczności usunięcia Konta Klienta w następujących przypadkach:
a. gdy Klient w sposób rażący lub uporczywy narusza którykolwiek punkt niniejszego Regulaminu;
b. gdy Klient zalega z jakimikolwiek wymagalnymi płatnościami na rzecz Usługodawcy;
c. gdy działania danego Klienta naruszają renomę Usługodawcy lub Serwisu Internetowego;
d. gdy Klient składa fikcyjne Rezerwacje nieodzwierciedlające jego faktycznego zamiaru.
7. Zawieszenie Konta może nastąpić na czas określony wskazany przez Usługodawcę lub nieokreślony – do czasu ustania przyczyny jego zawieszenia. W czasie zawieszenia Konta nie jest możliwe składanie Rezerwacji. W czasie zawieszenia Konta Klient obowiązany jest podjąć działania mające na celu usunięcie przyczyn jego zawieszenia, a po ich usunięciu obowiązany jest poinformować o tym niezwłocznie Usługodawcę. Usługodawca aktywuje Konto niezwłocznie po otrzymaniu informacji o ustaniu przyczyny jego zawieszenia, nie później niż w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia powzięcia informacji na ten temat.
8. W przypadku gdy zawieszenie Konta trwa co najmniej 30 dni kalendarzowych i przyczyny jego zawieszenia nadal nie ustały, Usługodawca ma prawo wypowiedzieć Klientowi umowę o korzystanie z Konta z 14-dniowym terminem wypowiedzenia, przesyłając stosowne oświadczenie na adres e-mail Klienta. Po upływie terminu wypowiedzenia Konto zostaje usunięte.


9) KONTAKT Z BESKIDYTOTU.PL
Zasadniczą formą bieżącej komunikacji na odległość z Usługodawcą jest poczta elektroniczna (e-mail: kontakt@beskidytotu.pl) oraz poczta tradycyjna (ul. Olimpijska 1M/2, 43-370 Szczyrk), za pośrednictwem których można wymieniać z nami informacje dotyczące korzystania z Beskidytotu.pl. Usługobiorcy mogą kontaktować się z nami także na inne dopuszczalne prawem sposoby.


10) REKLAMACJE
1. Reklamacje, w tym związane z Usługami Elektronicznymi, Usługobiorca może złożyć na przykład drogą poczty elektronicznej (mailowo) na adres: kontakt@beskidytotu.pl.
2. Usługodawca obowiązany jest świadczyć usługi bez wad.
3. Usługodawca zaleca podanie w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości; (2) roszczenie Usługobiorcy; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
4. Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku konsumentów brak ustosunkowania się w powyższym terminie oznacza, że Usługodawca uznał reklamację za uzasadnioną.
 

11) PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umów (1) o świadczenie usług, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta,
który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Usługodawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy; (3) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, gastronomii, najmu samochodów, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
2. Z zastrzeżeniem pkt. 11 ust. 1 Regulaminu konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z zastrzeżeniem kosztów o których mowa w pkt. 11 ust. 3 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
3. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: w przypadku usługi, której wykonywanie – na wyraźne żądanie konsumenta – rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.
4. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@beskidytotu.pl. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
5. Zawarte w niniejszym punkcie 11. Regulaminu postanowienia dotyczące konsumentów stosuje się od dnia 1 stycznia 2021 r. i dla umów zawartych od tego dnia również do Usługobiorcy będącego osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
 

12) POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR
1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
2. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
3. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
 

13) PRAWA AUTORSKIE
1. Prawa autorskie oraz prawa własności intelektualnej do Serwisu Internetowego jako całości oraz jego poszczególnych elementów, w tym treści, grafik, utworów, wzorów i znaków dostępnych w jego ramach należą do Usługodawcy lub innych uprawnionych podmiotów trzecich i objęte są ochroną Prawa
Autorskiego oraz innych przepisów powszechnie obowiązującego prawa. Ochrona przyznana Serwisowi Internetowemu obejmuje wszystkie formy ich wyrażenia.
2. Znaki handlowe Usługodawcy oraz podmiotów trzecich powinny być używane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
 

14) POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Językiem stosowanym przez Usługodawcę w kwestiach związanych z Serwisem Internetowym jest język polski.
2. Zmiana Regulaminu – Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa; dodania nowych Usług Elektronicznych – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Zmieniony Regulamin wiąże Usługobiorcę, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu cywilnego, to jest został on prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia. W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych Usługobiorca będący konsumentem bądź osobą fizyczną o której mowa w pkt. 11.5 ma prawo odstąpienia od umowy.
3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); Ustawy o Prawach Konsumenta oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.